A valószínűségszámítási szemináriumon való részvétel

dátum:  II. 15. II. 22. II. 29. III. 7. III. 14. III.21. III. 28.

diákok:

Andrékó Judit  +  −  −  +  +  +  +
Bácskai Marianna  +  +  +  −  +  +  +
Balázs Erika  +  +  +  −  +  +  +
Bálint Melinda  +  +  +  +  +  +  +
Balogh Péter  +  +  +  +  +  +  +
Benczik Attila  +  +  +  +  +  +  +
Boros Ildikó  +  +  +  +  +  −  −
Czibere Marianna  +  +  +  −  +  +  +
Császár Katalin  +  +  +  +  +  +  +
Dienes Zoltán  +  +  −  +  −  +  +
Éliás Anikó  +  +  +  +  +  +  +
Fórizs Fruzsina  −  +  +  +  −  +  +
Föczén Beáta  +  +  +  +  +  +  +
Gőgh Timea  +  +  +  +  −  +  +
Gombkötő Angéla  +  −  +  −  +  −  +
Holló Anikó  +  +  +  +  +  −  +
Huszty Árpád  +  +  −  +  +  +  +
Iván Éva  +  +  +  +  +  +  +
Kelemen Imre  +  +  +  +  +  −  −
Kerékgyártó Zita  +  +  +  +  +  +  +
Kocsis Zsuzsanna  +  +  +  +  +  +  +
Koncz Nikoletta  +  +  +  +  +  +  +
Lovas Rezső László  +  +  +  +  +  +  +
Lukács Erika  +  +  −  +  +  +  +
Orosz Erzsébet  +  +  +  +  +  +  +
Pelei Csaba  +  +  +  +  +  −  −
Pintér Györgyi  +  −  +  +  +  −  −
Szabó Erika  −  +  +  +  +  +  +
Szilágyi Renáta Judit +  +  +  +  −  +  +
Sztankó Paticia  +  +  +  +  +  +  −
Szűcs Mónika  +  +  +  +  +  +  +
Turák Olivér  +  +  +  +  +  −  +
Villás Rita  −  +  −  +  +  +  +

Az április 4-i dolgozat eredményei.

feladatok  1.  2.  3.  4a. 4b.  5  6.

diákok:

Andrékó Judit  −  −  −  −  +  ±
Bácskai Marianna  +  +  +  +  −  ±  ±
Balázs Erika  +  +  ±  +  ±  +  ±
Bálint Melinda  +  +  +  +  ±  +  −
Balogh Péter  −  −  −  +  −
Benczik Attila  −  −  −  −  −  −
Boros Ildikó  +  +  +  +  −  +  ±
Czibere Marianna  −  −  −  +  −  ±  ±
Császár Katalin  −  ±  +  +  ±  +  ±
Dienes Zoltán  −  −  −  +  −  −  −
Éliás Anikó  +  +  +  + −  +  ±

Fórizs Fruzsina

Föczén Beáta  +  +  ±  +  ±  +  +
Gőgh Timea  +  +  −  −  −  +  ±

Gombkötő Angéla

Holló Anikó  +  +  +  −  −  ±
Huszty Árpád  ±  −  −  −  −  −
Iván Éva  −  −  −  −  −  −
Kelemen Imre  +  +  +  +  −  +  ±
Kerékgyártó Zita  ±  −  −  +  −  +  ±
Kocsis Zsuzsanna  ±  +  ±  ±  ±
Koncz Nikoletta  +  ±  +  +  ±  ±  +
Lovas Rezső László  +  +  +  +  +  +  +
Lukács Erika  +  +  +  −  ±  −
Orosz Erzsébet  −  +  −  −  −  +  −
Pelei Csaba  +  +  ±  +

Pintér Györgyi

Szabó Erika  +  +  +  +  −  +  ±
Szilágyi Renáta Judit  −  −  ±  −  −  ±  −
Sztankó Paticia  −  ±  −  +  −  ±  ±
Szűcs Mónika  +  −  +  +  −  ±  ±
Turák Olivér  ±  +  ±  +  −  −  ±
Villás Rita  +  +  ±  + ±  +  +

dátum:  IV. 11. IV. 25. V. 2. V. 9. V.16.

diákok:

Andrékó Judit  +
Bácskai Marianna  +
Balázs Erika  +
Bálint Melinda  +
Balogh Péter  +
Benczik Attila  +
Boros Ildikó  +
Czibere Marianna  +
Császár Katalin  +
Dienes Zoltán  −
Éliás Anikó  +
Fórizs Fruzsina  −
Föczén Beáta  +
Gőgh Timea  +
Gombkötő Angéla  +
Holló Anikó  −
Huszty Árpád  +
Iván Éva  −
Kelemen Imre  +
Kerékgyártó Zita  +
Kocsis Zsuzsanna  +
Koncz Nikoletta  +
Lovas Rezső László  +
Lukács Erika  +
Orosz Erzsébet  +
Pelei Csaba  +
Pintér Györgyi  +
Szabó Erika  +
Szilágyi Renáta Judit  +
Sztankó Paticia  +
Szűcs Mónika  +
Turák Olivér  +
Villás Rita  +

diákok: Andrékó Judit

Bácskai Marianna  1, 2, 3−,

Balázs Erika Balogh Péter

Bálint Melinda  1, 2, 3, 4, 5−, 8,

Benczik Attila

Boros Ildikó  1, 2, 3, 5−,
Czibere Marianna  1, 3,
Császár Katalin  5−, 8,

Dienes Zoltán Éliás Anikó

Fórizs Fruzsina  1, 2, 5−,

Föczén Beáta Gőgh Timea Gombkötő Angéla

Holló Anikó  3?
Huszty Árpád  1, 2, 5, 8,

Iván Éva

Kelemen Imre  1, 2, 3, 5−,

Kerékgyártó Zita Kocsis Zsuzsanna

Koncz Nikoletta  1, 2, 3, 4, 5−, 8,
Lovas Rezső László  1, 2, 3, 4, 5, 6, 9,

Lukács Erika Orosz Erzsébet Pelei Csaba Pintér Györgyi Szabó Erika Szilágyi Renáta Judit Sztankó Paticia

Szűcs Mónika  1, 2, 3, 4, 5−, 8,
Turák Olivér  5−

Villás Rita