A valószínűségszámítás és matematikai statisztika dolgozat eredménye

feladat:  1.,  2.,  3.,  4.,  5., 6.,  végeredmény

diákok:

Andrikó Imre + − − − + − nem

Brozsó András Nem írt dolgozatot

Brumár László  +  +  +  −  −  −  igen
Földi Péter  +  +  +  +  +  +  igen
Guta Gábor  +  −  −  −  −  nem
Gyulai Ágoston  +  +  +  ±  +  +  igen
Horváth Tibor  +  −  +  −  −  nem
Krakkó Zoltán  +  −  −  −  −  nem
Nádasi Péter  −  −  +  −  −  nem
Péter Szabó Ramóna  +  +  −  −  −  nem
Piros Attila  +  +  +  +  +  igen
Podlovics Szilvia  +  −  −  −  +  +  igen
Simon Imre  +  −  −  −  nem
Szabó Lajos Tibor  −  −  −  −  −  nem
Szabó Máté  +  −  −  −  −  nem
Száldóbágyi Lóránd Lajos +  −  +  −  +  −  igen
Szivák Gyula  +  +  ±  +  +  igen
Szlávik Linda  +  +  +  ±  +  −  igen
Szlezák Gergely  +  +  +  −  +  +  igen
Szőke Péter Pál  +  +  ±  −  +  −  igen
Tordai Rita  +  −  +  −  +  −  igen
Tóth Tamás  +  −  +  +  −  +  igen
Török Norbert  +  +  +  ±  +  +  igen
Turják Balázs  +  −  −  nem

A valószínűségszámítás II. dolgozat eredménye

feladat:  1.,  2.,  3.,  4.,  5., 6.,  végeredmény

diákok:

Bata László  −  −  ±  +  +  nem
Bordi Gergely  −  −  +  −  nem
Éliás Anikó  ±  +  +  +  igen
Fehér Marianna  −  −  −  +  ±  nem
Fink Evelin  −  −  ±  +  +  ±  igen
Glausits Tamás  +  +  +  ±  +  +  igen
Gyenge Timea  −  −  −  −  +  −  nem

Gyöngy Imre Nem írt dolgozatot. Herka Erzsébet Nem írt dolgozatot. Juhász Tibor Nem írt dolgozatot.

Homoki István  ±  ±  −  −  +  −  nem
Kabai Zsuzsanna  −  ±  ±  +  +  +  igen
Kaposi Georgina  −  −  +  +  nem
Kávrán Péter  −  −  ±  +  −  nem
Keserű Zsuzsanna −  −  +  +  +  +  igen
Koczó Kinga  −  −  −  −  +  +  nem
Kozma Ágnes  −  +  +  +  +  igen

László Anikó Nem írt dolgozatot.

Majoros Livia  −  +  +  +  +  igen
Milo N. Péter  −  −  −  +  +  nem
Nagylaki Melinda −  −  +  +  nem
Novák Tamás  ±  ±  +  +  −  igen
Pável Erika  −  −  ±  +  +  ±  igen
Ragány Szilvia  −  −  +  ±  nem
Sáfrány Erika  +  +  +  −  igen
Sali Krisztina  ±  +  −  +  ±  igen
Sereg Edgár  +  +  +  +  +  +  igen
Sulina Tamás  −  +  −  +  +  igen
Szabó Erika  ±  +  ±  +  +  igen
Varga Bernadett  −  +  ±  +  +  +  igen
Varga Zsuzsanna  −  −  −  +  −  nem
Wittner Ferenc  −  ±  −  +  −  nem