A valószínűségszámítás és matematikai statisztika dolgozat eredménye

feladat:  1.,  2.,  3.,  4.,  5., 6.,  végeredmény

diákok:

Andrikó Imre + − − − + − nem

Brozsó András Nem írt dolgozatot

Brumár László  +  +  +  −  −  −  igen
Földi Péter  +  +  +  +  +  +  igen
Guta Gábor  +  −  −  −  −  nem
Gyulai Ágoston  +  +  +  ±  +  +  igen
Horváth Tibor  +  −  +  −  −  nem
Krakkó Zoltán  +  −  −  −  −  nem
Nádasi Péter  −  −  +  −  −  nem
Péter Szabó Ramóna  +  +  −  −  −  nem
Piros Attila  +  +  +  +  +  igen
Podlovics Szilvia  +  −  −  −  +  +  igen
Simon Imre  +  −  −  −  nem
Szabó Lajos Tibor  −  −  −  −  −  nem
Szabó Máté  +  −  −  −  −  nem
Száldóbágyi Lóránd Lajos +  −  +  −  +  −  igen
Szivák Gyula  +  +  ±  +  +  igen
Szlávik Linda  +  +  +  ±  +  −  igen
Szlezák Gergely  +  +  +  −  +  +  igen
Szőke Péter Pál  +  +  ±  −  +  −  igen
Tordai Rita  +  −  +  −  +  −  igen
Tóth Tamás  +  −  +  +  −  +  igen
Török Norbert  +  +  +  ±  +  +  igen
Turják Balázs  +  −  −  nem