A valószínűségszámítás I. gyakorlat április 2. dolgozatának eredményei.

dolgozat példák:  1.  2 .  3.  4.  5.  6.

diákok:

Barabás Timea  −  −  −  −  −  −
Bíró Ildikó  +  −  ±  −  −  +
Bulátki János  −  ±  −  −  −  +
Csaba Anikó  +  +  ±  +  −  +
Dorogi Edina  ±  (−, ±)  −  −  −  +
Jámbor Tamás  +  +  ±  +  (±, +)  +

Hubert Balázs

Kaponyás Ágnes  +  −  ±  −  −  +
Medve Diana  −  −  +  −  −  +
Mészáros Fruzsina  +  +  +  +  −  +
Nagy Adrienn  +  −  ±  −  −  +

Öldi Kinga fél megoldást adott egy nehezebb dolgozatban.

Suta Judit  ±  +  ±  +  (−, ±)  +
Szalamics Zoltán  +  −  −  −  −  +
Szűcs Orsolya  −  −  −  ±  −  +
Tanka Irén  +  −  −  −  −  +
Tóth Boglárka  ±  +  −  +  −  +
Tóth György  ±  −  −  −  −  +