A valószínűségszámítás gyakorlaton március 25.-én írt dolgozat eredménye

1. feladat. 2. feladat 3. feladat 4. feladat. 5. feladat

diákok:

Csüllög Irén  +  ±  +  −  +
Hadházi Ádám  ±  −  +  −  +
Harsányi Sándor  +  −  −  −  −
Kalmár Zsófia  +  −  −  −  −
Katona Kornél  +  −  −  −  +
Namesnyik Krisztina  +  −  −  −  −
Pályi Zsanett  ±  −  −  −  −
Zachar Timea  +  ±  −  ±  +

A valószínűségszámítás gyakorlaton április 9.-én írt javító dolgozat eredménye

1. feladat. 2. feladat 3. feladat 4. feladat. 5. feladat

diákok:

Harsányi Sándor  −  −  −  −  −
Kalmár Zsófia  −  −  −  −  −
Katona Kornél  ±  −  −  −  ±
Namesnyik Krisztina  −  ±  −  −  −
Pályi Zsanett  ±  −  +  −  −

A valószínűségszámítás gyakorlaton május 6.-án írt dolgozat eredménye

1. feladat. 2. feladat 3. feladat 4. feladat. 5. feladat

diákok:

Csüllög Irén  −  ±  +  +  +
Hadházi Ádám  −  −  −  −  −
Kalmár Zsófia  −  −  −  −  −
Katona Kornél  −  ±  +  −  −
Namesnyik Krisztina  −  −  ±  −  −
Zachar Timea  −  +  +  −  +