Az első valószínűségszámítás dolgozat eredménye

1.  2.  3.  4.  5.

diákok:

Angyal Orsolya  ±  ±  +  −  +
Balog Erzsébet  −  −  −  −  +
Bujdosó Tünde  ±  +  ±  +  −
Erdős Veronika  −  +  −  −  +
Juhász Mónika  −  ±  −  +  +
Molnár Anita  −  −  −  −  ±
Nagy Gábor  −  +  −  −  ±
Palik Erika  −  −  −  −  +
Popovics Angéla  −  −  −  −  ±
Radics Ágnes  +  +  +  −  +
Szánkai Nikolett  −  +  +  −  +
Templom Mária  −  −  −  −  +
Vattamány Magdolna  −  ±  −  −  +

A második valószínűségszámítás dolgozat eredménye

1.  2.  3.  4.  5.

diákok:

Angyal Orsolya  −  −  ±  +  −
Balog Erzsébet  −  −  −  +  −
Bujdosó Tünde  ±  −  +  ±  −
Erdős Veronika  −  −  −  +  −
Juhász Mónika  −  −  −  −  +
Molnár Anita  −  −  +  −  −
Palik Erika  −  −  ±  −  −
Popovics Angéla  −  −  +  ±  −
Radics Ágnes  −  −  ±  ±  −
Szánkai Nikolett  −  −  ±  ±  −
Templom Mária  −  −  −  +  −
Tóth Eszter  −  −  −  −  −
Vattamány Magdolna  −  −  −  −  +

Megajánlom a hármas jegyet a következő diákoknak: Angyal Orsolya, Bujdosó Tünde, Radics Ágnes

Megajánlom a kettes jegyet a következő diáknak: Szánkai Nikolett