A második valószínűségszámítás dolgozat eredménye

1.  2.  3.  4.  5.  6.

diákok:

Angyal Dóra  −  −  −  ±  −  −
Bakó Ágnes  −  ±  −  −  ±  +
Bathó Gábor  −  −  −  −  −  −
Bócsi Judit  −  −  −  −  −  −
Boda Judit  −  ±+  ±−  ±−  ±  +
Ficzere Éva  −  ±  −  +  −  +
Fista Róbert  −  −  −  ±  +  +
Gyöngyösi Levente  −  −  −  +  ±−  +
Helmeczi József  −  −  −  −  −  −
Jónás Ágnes  −  −  −  −  ±  +
Kalóz Margit  −  ±+  −  +  ±  −
Karácsony Szilveszter  −  ±  ±−  +  −  +
Kovács Viktor  −  −  −  ±−  −  +
Lengyel Sándor  −  −  −  −  −  +
Mályi Nikoletta  −  ±−  −  ±  ±  +
Miskolczi Panna  −  −  −  +  ±  +
Nagy Beáta  −  −  −  −  −  −
Nagy Eszter  −  −  −  −  −  +
Papp Ágnes  −  −  −  +  −  +
Szeifert Diana  −  −  −  −  −  −
Szpodnyi Marianna  −  −  −  +  −  +
Tóth Edit  −  ±−  −  +  −  +
Tóth Veronika  −  −  −  −  −  +

Átnéztem a dolgozatokat. Az eredményekkel nagyon elégedetlen voltam. Megadom azoknak a listáját, akiknek a két dolgozat alapján jegyet ajánlottam meg. gy érzem maximálisan jóindulatú voltam. A többiek csak egy jó pótdolgozat alapján szerezhetik meg az aláírást. (Egy kivétel van, egy olyan diák, aki szinte egyetlen gyakorlatra sem ment el. Ilyen körülmények között csak az anyag alapos ismerete esetén lehet aláírást kapni, és ez a feltétel nem teljesült.) Leírtam a feladatok megoldását, és ezt mind a homepage-emre felteszem, mind a Barczy Mátyásnak elküldöm. Azt javaslom, hogy mindenki nézze át, akár megkapta a jegyet, és így a vizsgajogot, mert mindenkinek komoly hiánya van.

Megajánlott jegyek:

Boda Judit 4. Ficzere Éva 3. Fista Róbert 3. Jónás Ágnes 2. Kalóz Margit 3. Karácsony Szilveszter 2. Lengyel Sándor 2. Mályi Nikoletta 3. Miskolczi Panna 3. Tóth Edit 2.