A valószínűségszámítási szemináriumon való részvétel

dátum:  IX. 14. IX. 21. IX. 28. X. 5. X. 12. X.19. XI. 2. XI. 9.

diákok:

Balogh Nóra  +  +  −  −  +  +  −  +
Bartkó Zsuzsanna  +  +  −  +  +  +  −  +
Bartos László  +  +  +  +  +  +  +  +
Berényi Krisztina  +  +  +  +  −  +  +  +
Csuja Zsuzsanna  +  +  −  −  −  +  +  −
Fink Evelin  +  +  −  −  −  −  −  −
Gál–Berey Csilla  +  +  +  −  −  +  +  −
Gyuró Anna  +  +  +  +  +  −  +  +
Hajdú Sándor Zoltán  +  +  +  −  +  −  −  +
Ivanics Piroska  +  +  −  +  +  +  +  −
Józsa Szabolcs  +

Gyakorló előadást tartott.

Kári Irén  +  +  +  +  +  −  +  +
Keserű Zsuzsa  +  +  +  −  −  −  −  +
László Krisztina  +  +

Gyakorló előadást tartott

Magyar Sándor  +  +  −  −  +  +  −  +
Makó Zita  +  +  +  +  +  −  −  +
Mester Gyula  +  +  −  −  +  +  +  −
Milák Sándor  +  +  −  +  −  +  −  +
Nagy Dóra  +  +  +  −  +  +  +  +
Nagyházi Melinda  +  +  +  −  +  +  +  +
Papp Gábor Lajos  +  +  +  +  +  +  +  +

Pataki Ágnes

Gyakorló előadást tartott.

Piltz Andrea  +  +  +  +  +  +  +  −
Szép Tamás  +  +  +  +  +  +  +  +
Sztojka Mária  +  +  +  +  +  −  −  +
Szűcs Anita  +  +  −  +  +  +  +  +
T. Nagy Judit  +

Gyakorló előadást tartott.

Varga Zsuzsanna  +  +  +  −  −  −  −  −
Sánta Zoltán  +  +  −  −

dátum:  XI. 17. XI. 23. XI. 30. XII. 7. XII. 14.

diákok:

Balogh Nóra  −  +  ∗  +  +
Bartkó Zsuzsanna  +  +  ∗  −  +
Bartos László  +  +  ∗  +  +
Berényi Krisztina  +  +  ∗  +  +
Csuja Zsuzsanna  +  +  √  +  −
Fink Evelin  −  −  nem  −  −
Gál–Berey Csilla  +  −  √ ∗  +  −
Gyuró Anna  +  +  ∗  +  +
Hajdú Sándor Zoltán  −  +  − ∗  +  +

némi jóindulattal

Ivanics Piroska  +  −  √ ∗  +  +
Józsa Szabolcs  √  +  −

Gyakorló előadást tartott.

Kári Irén  −  +  ∗  +  +
Keserű Zsuzsa  +  +  √  +  −
László Krisztina  ∗  −  +

Gyakorló előadást tartott

Magyar Sándor  −  +  ∗  +  +
Makó Zita  +  +  √ ∗  +  +
Mester Gyula  −  +  ∗∗  +  −
Milák Sándor  −  +  − ∗  +  +
Nagy Dóra  +  +  ∗  −  +
Nagyházi Melinda  +  +  −  −  −
Papp Gábor Lajos  +  +  ∗  +  +
Pataki Ágnes  −  −  −

Gyakorló előadást tartott.

Piltz Andrea  +  +  ∗  +  +
Szép Tamás  +  +  √ ∗  +  +
Sztojka Mária  +  +  √ ∗  +  +
Szűcs Anita  −  +  ∗∗  +  +
T. Nagy Judit  ∗∗  +  +

Gyakorló előadást tartott.

Varga Zsuzsanna  −  −  −  −  −
Sánta Zoltán  −  +  ∗  +  −

Beadott feladatok:

diákok:

Balogh Nóra  2. (pontatlan), 3., 4. (részben), 8., 10.,11., 14., 18., 19., 20.
Bartkó Zsuzsanna  2. (pontatlan), 10., 14.,17., 18., 19., 20.,

Bartos László

Berényi Krisztina  2., 10., 17., 19.,

Csuja Zsuzsanna Fink Evelin

Gál–Berey Csilla  10., 17., 18., 19.,
Gyuró Anna  2., 10., 17., 19.,

Hajdú Sándor Zoltán Ivanics Piroska Józsa Szabolcs

Kári Irén  2.,

Keserű Zsuzsa

László Krisztina  14., 19., 20.,
Magyar Sándor  8., 11., 14., 19., 20.
Makó Zita  1., 2., 14.,17., 18., 19.,
Mester Gyula  2.,9., 10., 14.,19., 20.,
Milák Sándor  10.,
Nagy Dóra  2. (pontatlan), 10.,14.,17., 18.,19.,

Nagyházi Melinda

Papp Gábor Lajos  2., 10., 12., 17., 18., 19.,

Pataki Ágnes

Piltz Andrea  2., 10., 17., 18., 19.,
Szép Tamás  10.,17., 18., 19., 20.?,
Sztojka Mária  2. helyett szita formula bizonyítása, 3., 4.?, 10., 17., 19.,
Szűcs Anita  1., 2., 4. (részben), 10., 14., 17., 19.
T. Nagy Judit  1., 2×, 2., 4. (részben), 6., 8., 9., 10., 11., 12., 14., 17. 18., 19., 20.

Varga Zsuzsanna Sánta Zoltán